halka, fett och skitsnack!

Hejsanhallå!

Kom hem för en liten stund sen, har varit hemma hos Jessica ikväll. Borrade ner oss i soffan med en chips skål, ett glas cola och slog på pineapple express. Faktiskt inte så bra film som Jessica sa att alla andra tyckte.
Hängde väl kanske inte riktigt med i hela filmen heller så de var väl därför jag tyckte den var dålig.

Riktigt värdelöst väder att köra i, var så roligt då jag och jossan skulle ta en rök paus i korsningen innan hon svängde av mot Stugun och jag mot Hammarn. Båda kliver ur sina bilar, går ett varv runt och kollar på däcken sen säger jag; tror du också att du har punka?!
Då insåg vi att de måste ha varit spårigt :p
Träffade Malin en sväng innan jag åkte hem också, pratade gamla minnen då man var på Hammarn och festade på yngre dagar. Mitt försök till att rymma genom fönstret när ja trodde de hade låst in mig tillexempel, haha jag skrattar när jag tänker på de!

Men nu är jag iallafall hemma, några läskiga sladdar sista milen hem men ja menar..ja lever ju? trodde dock att hjärtat satt i halsgropen vissa sladdar när jag intalade mig själv att "nu är de kört jennifer, ring pappa och säg att bilen är skrot!"

Nej ni, nu ska jag krypa till holken och invänta JohnBlund.
Godnatt!

/ jennifer
Postat av: Jossan

Men pineapple express är hur rolig som helst ju! Jag skrattade högt hela filmen.

2009-01-25, 09:19:08 - URL: http://tensby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: