gråter tyst för mig själv..

Godmorgon!

Jag är så leds på de här nu, jag vill bli frisk!!! I natt har jag inte fått sova en blund, somnade först halv.6 i morse. När jag väl somnat igår kväll så vaknar jag av att jag har problem med andningen & hostar så jag tror att lungorna hoppar ur mig själv!
Blir tokig på de här nu, vet inte alls vad jag ska ta mig till. Om jag inte får sova i lugn och ro i natt så ska jag banne mig ringa en ambulans som får köra mig på psyket...

Mamma undrade om det kunde vara lunginflammation (?) vad vet jag.. ingen aning för jag har då aldrig drabbats av de förut men mina symptom verkar vilja visa att det kan vara de. Har feber just för tillfället, dock inte så mycket men de är tillräckligt för att jag ska vara hängig, slö och känna mig riktigt äcklig..

Tänkte försöka samla krafter till att packa väskan åter igen, åka ner på byn och hälsa på Jossan och smaka på hennes nybakade kakor, mummmmss... Sen ska jag åka och prata med lite folk om lite saker och åter igen sätta mig i bilen och åka hem till Östersund.. En vecka kvar i skolan nu sen ger jag mig ut på praktik i 1 månad igen :)

/ Jennifer
du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: