förvirrande jag..

Godmorgon allihopa!

Uppe i tid till skolan idag, ett under att jag vaknade den tiden som jag vaknade. 05:45 och från dess låg jag vaken.
Har väl inte riktigt hunnit vakna än men ja menar, huvudsaken att jag är i skolan!

Var ett tag sen jag skrev nu men de är ju så att jag flyttat tillbaka till Östersund nu efter mina två månader på praktik.
Känns både bra & dåligt att vara tillbaka. Mest dåligt. Jag längtar så innerligt mycket tills studenten så jag får flytta härifrån!!!
Jag kanske ska ta och berätta lite om helgen? :) den är mig ganska intressant faktiskt..

Fredag - blev en rätt lugn kväll och dag, umgicks med Jossan lite och så bara. Skulle lägga mig tidigt denna kväll, visst jag kom i säng ganska tidigt men mina ögon slöt sig inte förrän 06:00

Lördag - uppstigning 07:15, ganska så trött efter de få timmar man sovit på natten, upp och in i i duschen, mamma retar upp mig vilket gör mig på ännu sämre humör än vad jag redan har på morgonen när folk ska sitta och tjata vid frukostbordet när jag helst vill sitta ensam och bara drömma.
Vid 9:30 tiden så var jag klar, satte mig i bilen och åkte upp till Junsele för att hämta upp Tomas. Vi skulle ju till Birsta City för att shoppa! :)
Framme vid 13:30 efter många omvägar tack vare Tomas som guidade mig helt fel i stora Sundsvall. De är inte lätt för en liten dum tjej att hitta när man aldrig kört där förr!

Inne på birsta blev de väl iallafall nått plagg till garderoben, lite tråkigt att gå runt där när man hade en trött karl som stressade en genom sina jäspningar hela tiden..Gick & åt, tittade i lite fler butiker sen så gav jag upp de där med att "ha med sig killar på stan"
Vid fem tiden så åkte vi in till Sundsvall, snurrade runt lite. Träffade Shabby, de va så sjukt länge sen!
Åkte och handlade lite dricka inför kvällen eftersom vi bestämde oss för att vi skulle stanna kvar och festa.. Åkte hem till Bea & Linus sen, bytte om och gjorde oss i ordning inför kvällen. Drog ut på krogen, dock ganska sent. Blev inte så långvarigt men de dög för mig. Hämtade upp Tomas vid Bk runt 3 för att jag ville gå hem och sova, så sjukt kallt att vara ute..
Förvirrad som man var så gick vi ju vilse, och att gå med en ännu mer påverkad människa gjorde ingenting bättre. Vi hamnade i Haga istället för Skönsberg.. Heeelt förvirrad!!

Söndag - Åkte hem från Sundsvall vid tio, stanna upp i Härnösand för att äta lite. Träffade min käraste kusin en sväng, va ganska länge sen. Blir så sällan men de ska vi ändra på! 
Släppte av Tomas hemma vid tre tiden tror jag de va, blev ganska tyst när an klev av så trött blev man. Skulle sitta och köra ensam 7 mil, orkade knappt hålla i ratten sista milen. 
Hem till mamma & pappa, packa ihop mina saker, Jossan kom upp och hämtade mig sen bar de iväg hem till Östersund och där sitter jag nu :/ 

Sådär de var min helg, helt underbar faktiskt.. Har haft de riktigt bra med Tomas i helgen!:) tackar för de..

Nu blir det plugg plugg plugggggggggggg.....

/ jennifer  
Postat av: Kuss

HAHA ja visst gör de, å du är i skolan ser ja,bra där!;)

2009-01-14, 09:51:32 - URL: http://jessicaanncaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: