Förlåter någon mig nånsin för mitt misstag?

Ingenting är som de ska nu, precis allting går fel. Morsan klagar och är ledsen, och du av alla människor som jag trodde kunde stå vid min sida för alltid har gått i från mig, lämnat allting i mina händer!
Önskar att man ibland bara kunde fly undan från allting och låta alla besvär blåsa bort med vinden.

Vet inte vem jag ska vända mig till längre faktiskt, vet inte riktigt vart jag har någon. Nog om alla tycker att jag har dom så vet jag de inte själv. Jag älskar dom jag har, det lovar jag er men jag saknar fortfarande någon som man kan ha. Mamma & syster, vart kommer ni ta vägen? kommer jag bli svarta fåret  i familjen för de misstag som jag gjort?
De är ett under om man lyckas hålla tårarna undan från att falla. Tänk om man kunde vara felfri någon gång, tänk om man kunde låta bli att göra folk ledsen och tvärtom.
Hela den här månaden har varit kaos, jag har aldrig gjort någonting rätt för någon!
Förlåt.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: