....

Halloj!

förkylningen vill inte ge med sig, den blir bara värre! Har fortfarande feber.. Vill bara gå och bli frisk nuuuu..
Får inte sova på nätterna vilket stör mig väldigt mycket för sova är ju de bästa jag vet!
Sitter barnvakt nu medans Jonna är i stallet, bör hålla mig inne de här dagarna när de är som värst så jag kan få gå och bli frisk så snart som möjligt..

Kommer väl inte hända speciellt mycket i veckan, försöka bli friskare så jag kan ta mig till skolan och hämta ut lite uppgifter iallafall, sen får vi se om jag kan samla krafter så jag klarar av att gå till skolan överhuvudtaget!
Har inte så mycket att berätta faktiskt, lite tråkigt för er att läsa om min förkylning hela tiden..

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: