En vecka kvar!

Hejsan hallå!

Allting bra med er?
Det har lugnat sig lite sen igår med allting men kan fortfarande inte släppa tankarna på allting som har hänt. Förstår inte vad folk vill få ut av av hålla på terrorisera med massa idiotiska ord mot mig och mitt privat liv. Sköt erat, jag slår vad om att ni har det nog jobbigt som ni har det själv! 
 
Har varit ute på en lång promenad idag, ganska skönt men de var ju så fruktansvärt kallt. I morse hade vi -34¤.. shit säger jag bara!
Verkar som om de skulle vara såhär kallt ett bra tag framöver om jag inte hörde fel.
Gick med Maria ner till stallet och hälsade på hästarna, klappade lite på dom och kikade lite. Ganska länge sen jag var där nere faktiskt, va väl typ på den tiden då jag umgicks med Malin ;p

Blev bjuden på middag hemma hos Jossan ikväll också, de va grejer de! Hemligt recept..Sen stack hon upp till Renvalls för att titta på film så då var de lika bra för mig att traska hemåt. Känner mig fortfarande lite små krasslig i halsen och hostan den kommer väl aldrig ge upp.
Nu är det dags att hoppa in i duschen, krypa under täcket och slå på en film. De får nog bli the holiday ikväll, love it!

Men ha en fortsatt bra kväll alla läsare :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: