En dag närmare!

Godmorgon..

Nyvaken är vad jag är, mamma kom in och väckte mig nyss och frågade om jag inte skulle ta och kliva upp någon gång. Helt rätt, jag borde nog inte ligga och lata mig hela dagen!
Mår inte fullt ut så bra idag men de är bättre iallafall om man jämför med igår.
Har lite halvt ont i huvudet idag men de går över, i natt har jag sovit jätte dåligt pågrund av hostan som aldrig ger upp. Kommer få leva med den i flera veckor!

Ska förbereda mig lite idag inför flytten på söndag tillbaka till lägenheten. Tråkigt att man ska behöva flänga runt med sina saker hela tiden, ganska drygt faktiskt!
I morgon åker jag och Mr. X iväg en sväng, ja säger inga namn. Well, nu är de bäst jag sätter i gång med allt som ska göras. Sovkläderna får sitta på idag tills jag är klar med allt.

Ha en bra dag!
/ jennifer
Postat av: Mamma Jessica

hehe ja de kan jag göra.. =)

2009-01-09, 23:58:22 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: