De är mysko..

Hejsan!

Nu var de en stund sen sist faktiskt.. Vad har hänt då?

Fredag - festade tillsammans med massa folk, hade de riktigt skoj! Roligaste kvällen på väldigt länge faktiskt.
Drog på G3 senare in på kvällen och röjde som aldrig förr.

Lördag - Gick på stan på dan med Mickan, Bengan och massa annat folk. Gick hem på eftermiddagen och umgicks med storasyster, hon kom och skulle fixa någon spinning skiva så då bjöd hon på pizza också!
Gjorde mig i ordning för yttligare en kväll med party, drog hem till Mickan och förfestade. Massa folk där tillslut också, drog ännu en kväll på G3.. Hade jätte roligt den här kvällen också, jag och jonna ägde alla på dansgolvet ;p

Söndag - vaknar upp hemma hos Mickan vid tio tiden. Går och möter upp Tomas så vi hämtar hans bil och åker på max för att käka, förvånad över hur lång tid de tog för honom att käka :p satt där i typ 1½ timme innan han var klar i vanliga fall brukar de ta 5 minuter.
Åkte runt lite, upp på coop och drev runt för skojs skull typ. Sen åkte vi hem till mig och bara låg i några timmar, ganska sliten efter helgen så man behövde lite vila. Följde med honom upp till de andra senare på kvällen när de var dags för honom och hans vänner att åka hem.

Måndag - Sjukhuset, dock väldigt onödigt att gå dit för att prata om problemet som ja redan vet allt om och som dom faktiskt kunde ha skickat ett brev om istället.
Gick hem och sov, kände mig inte alls frisk! Sov mest bort hela dagen. Åkte hem till Malin senare på kvällen och satt där.

Tisdag - Ledig idag, satt hemma tills på eftermiddagen. Hoppade på bussen där jag mötte upp Sofie, gick på stan med henne en stund sen drog vi till stallet i världens snökaos! Finns bara 3 på denna jord som är så dum så dom ger sig ut och dom heter Jonna, Jossan och Jennifer. De tre dumma J:na :p

Onsdag - hade världens dummaste natt, sov jätte dåligt mellan 2-8, vaknade flera gånger av att jag grät utav mina drömmar.Mådde inge bra alls vid kvart i 7 i morse så jag stannade hemma från skolan..
 Vad skulle ja ta mig till om allting blev sant?! jag skulle nog aldrig klara av att leva faktiskt med tanke på hur mycket jag grät i sömnen och då ja fortfarande grät när jag kom på mig själv gråtandes.
Åkt hem till Jonna, stackars lilla Linnèa är magsjuk så de är bara hålla tummarna på att jag klarar mig undan de här nu!!
Händer nog inte speciellt mycket mer idag, sitta och titta på tv sen ska jag nog åka hem och försöka kurera mig från magsjuka..

Ha en bra dag!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: