bättre i natt

Hallo!

Vad händer överallt? de är förmodligen många som har börjat skolan idag ska jag tro. Jag har sån tur att jag inte börjar förrän den 12e.
Kommer väl inte hända så mycket idag, ska ta mig en promenad ner till affären efter lunchen sen ska jag gå på mammas jobb så hon får kolla lite värden på mig innan jag ska på sjukhuset på tisdag.

I natt har jag äntligen fått sova hyfsat bra iallafall, vaknade någon enstaka gång och hade problem men annars lugnt :)
Tomas väckte mig med ett sms vid halv tolv om jag inte minns fel..hade världens bästa dröm men de är ju såklart att när man är inne i de allra bästa av drömmen så ska man alltid vakna.

Nu blir det en ride in i duschen, fixa med tvätten, städa rummet och sen ska jag gå hemifrån en stund!

/ jennier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: