Vajdur dagen!

Godmorgon!
Vaknar upp och är glad för att jag är ledig idag. Mycket skönt!
Tanken slog mig att jag skulle kliva upp och baka idag, Massa olika grejer, typ Scones, bullar och massa sånt. Bara för att.
Ja blev så baksugen.
Sen ser jag att mamma tagit fram viderbullar som hon ska göra i ordning ikväll när hon kommer hem.
Men såna ska vi inte äta, usch!!
Jag gör hellre mina scones och tuggar på dem. Mycket godare!

Idag vet jag inte vad som händer, Gustav skulle hjälpa mig att laga värmarna på skotern tror jag så jag slipper frysa ihjäl om mina händer!!
Sen ska jag åka och säga hej till Jossan på jobbet, och sen ska jag sätta i gång med mitt bakande!
En junior som baka hela dagen lång och skrattar åt snefyllda Bettor! :D hahaha...
Nu är de färdig retat för idag!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: