vad är det för dag?

Godmorgon.

Ligger i sängen och kramas lite med täcket, har legat vaken en stund men inte orkat kliva upp. Vaknade i ren panik och trodde att jag försovit mig men klockan var ju bara tio i åtta och jag börjar ju inte förrän klockan tio idag. Ganska skönt, lite sovmorgon, Sen slutar jag klockan fyra idag också, ännu bättre!

Alltså vad är det för dag idag?! är de torsdag eller fredag? jag är helt yr bara för att jag var ledig i måndags så blir allting koko,.
På fredag åker jossan till Stockholm och då blir jag ensam, sen åker jag på förhöret på lördag också. Börjar bli mer och mer nervös!!
Men det ska nog gå bra..

Nej nu ska jag gå och klä på mig, äta frukost och sen gå på jobbet!
Ha en bra dag.

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: