tillbaka till barndomen!

Godmorgon allihopa..

vaknade nyss efter en otroligt skön sömn. Sovit som en stock hela natten!
Igår åkte jag ner på hammarn, egentligen enbart för att handla men tro på FaN att ja gkömde plåboken hemma så de blev ingenting för mig.
Åkte och sa hej till Malin en sväng sen så åkte jag upp till Jessica, satt där och pratade en stund sen kom Sara och gjorde oss sällskap.
Var ut och åkte bil en sväng på Hammarn, Jessica var bara tvungen att sladda lite med mammas bil (ajaj)
Sen kom vi på den smart idén att vi skulle åka sopsäck ner för slalombacken. JAAA! de va en bra idé.
Åkte hem och hämtade sopsäckar och tog på oss vinterkläder, såg ut som värsta michen! :p
sen skjutsade kattis upp oss till toppen, dags att hoppa i säcken och sätta fart nerför backen. Shiiiiiiiiiit va brant!!!

jag trodde aldrig att jag skulle få stopp där nerför, jag såg hur jag skulle ligga helt mörbultad vid en av snökanonerna..


Väl nere, påsarna var mycket misshandlade så vi åkte och kikade efter stjärtlappar man fann inga, drog till jessica där vi hittade en pressening (stavning) .. tog den och fick åter igen skjuts upp till toppen.

Hehe ooj den var inte liten, typ 7*7 meter så vi hade ju gott om plats, gick lite trögt nerför halva backen innan vi kom på att vi skulle vika den så den blev tjockare. Men shiit vilken fart vi fick till, ner från hoppet och rakt ner från hoppet och rakt ner i mål.

Slutade dock inte så bra för oss den kvällen, vi fick lov att åka hem :(


Sådär ja, min helg i lite korta ord. Nykter var jag men kul hade jag!

/ jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: