Tidsfördriv!

De är så otroligt skönt när jag fördriver dagarna med någonting så jag slipper tänka.
Idag har jag och jossan varit ute med skotrarna hela dagen lång i de otroligt fina vädret. Riktigt äckligt kallt men de va så skönt att få komma ut, har inte kört skoter på hela vintern. Vilket märktes för jag var inte riktigt varm i kläderna när det gällde "lekningen" .. Men nu är vi iallafall tillbaka efter en dag med 100 fast körningar, de va så jäkla mysigt när jag skulle burka och både jag och skotern dök raakt ner i snön. Där låg vi och kramades tills jossan och gustav kom och lyfte bort skotern. Var väl ungefär 70 cm snö så jag hade inte ens chans att ta mig upp ensam!

De är tur att man har jossan, vi skrattar banne mig hela tiden åt ingenting! Vi har så sjukt roligt tillsammans även fast dagarna är totalt värdelös..
Ikväll ska jag ta det lugnt, tror jag ska göra ett fot bad, duscha och ta ansiktsmask och slappna av riktigt. Lägga mig i sängen och ta hörlurar på öronen, ligga och tänka en stund på allt de som va "bra" en gång í tiden men sen försöka inse att allting kommer bli bättre om jag kommer ur den "onda cirkeln"

Nix nu ska jag gå och plocka upp mina ridkläder som ligger huller om buller, helst innan mamma blir förbannad på mig!
sen ska jag hoppa in i duschen och försöka bli varm efter den här kalla dagen!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: