Tidsfördriv

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten? Hur ska jag veta?
Vad åt du senast? Ett ägg som kom upp lika fort igen :/
Har du fått någon komplimang idag? Inte idag men igår fick jag massvis!
Är du polare med grannarna? Nej de är ja då inte!!
Vilka språk pratar din mamma? Svenska och den lilla engelskan hon kan ;p
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? Va väl tungan tror ja
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår när jag åkte till Ösund
Gay? men ge dig!
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja de har väl hänt några gånger när de blivit för mycket av de goda
Har du något husdjur? dammråttorna och min kanin (nån som vill ha?)
Har du täckt någons hus med toapapper? de har ja nog inte råd med
Har du varit på stranden? Självklart.
Minns du dina/din musiklärares namn? Göran och Inger tror ja?
Hur bra är din syn? Totalt sämst på höger öga, har ju glasögon någonstans
Har du varit på ett party? ja hoppas de.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? ja de skulle va tufft!!
Har du varit utomlands? Japp
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? ja kommer inte ihåg, har varit på ganska många.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja känner ja dom rätt så skulle dom väl bli ganska angry!
Var är dina syskon just nu? dom är nog hemma hos sig allihopa..
Vad var den senaste drömmen som du minns? nu glömde ja bara för de.
Vem ringde dig senast? min kusin Kristoffer
Vilken tid gick du upp imorse? 07:20 faktiskt, trots att det är söndag!
Vad ska du göra i helgen? Den har nyss varit men nästa helg ska jag jobba..
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Nej vad har jag gjort ni då?Jag gillar ju faktiskt dig! Förlåt säg inget. Förlåt!"
När var du riktigt sjuk senast? ja känner mig ganska sjuk just nu.
När såg du en kändis senast? hehe minns ej
Vem var det? -
Vad finns i din bakficka? jag har ingen bakficka på min rumpa 
Har du färglinser? nope inte längre.
Vad gjorde du klockan 2 inatt? då sov jag hårt av ilska!
Vad är det första du gör på morgonen? slår på musik på datorn, håller tummarna på att jag är ensam hemma.
Vad ska du göra efter det här? slå på ett avsnitt av AA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: