svårt att förstå för föräldrar?

Ja de är antingen eller. Antingen så är mamma jävligt rädd om mig eller så har hon helt enkelt inte förstått att jag blivit stor tjej nu!
Hon har ställt 108384 frågor om vad jag ska göra i helgen, att jag ska tänka på "de och de" etc.
Gulligt att hon bryr sig min lilla mamma, men liiiiite måste ja väl få ha för mig själv ;)

Hon kommer säkerligen vara jätte orolig i helgen nu när jag är borta och inte ens kan nå henne, mer än om jag skulle råka hamna på sjukhus eller dränka mig själv i havet hehe.. Nej nu ska jag inte säga sådär för tänk om de händer på riktigt ..
Tvättmaskinen rullar på för fullt, snart är alla mina kläder rena och redo för att hoppa ner i väskan :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: