sprängda däck!!!

Hejsan!

Jag tror seriöst inte att jag ska skriva om vad jag ska göra och vad jag gör hädanefter.. I mitt förra inlägg så berättade jag för er om att jag förstörde stänkskyddet på mammas bil igår och att vi idag kanske skulle ta och tappa hjulet. Vad tror ni händer nu ikväll när jag och jossan är ute och kör?!?! JOO vi får punka på däcket.. Shit alltså, snacka om att leda med sig oturen när det gäller bilar. Jag ska nog aldrig äga en egen bil och ska jag göra de så ska det vara en helt ny så jag är så otroligt försiktig så den inte kan gå sönder!

Jag har förstört alldeles för mycket på bilar jag använt på bara de få månaderna som jag haft körkort.. Hehe ooops!
Trust me, låna aldrig ut en gammal bil till mig för vem vet hur de kan sluta?! jag sa till jossan nu ikväll att jag kommer nog snart krocka eller köra ihjäl mig om jag håller på så här länge till. Dags att sluta vålda!

Nu är det kväll igen, ska snart hoppa in i duschen sen ska jag gå och fråga mamma om det möjligtvis inte finns ett vinterdäck till hennes bil eftersom det nu mer sitter ett sommardäck på.
Nej ni, ha en fortsatt bra kväll!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: