snart vet jag inte..

..vad jag tar mig till med de här!!

Hej!
Kom precis hem från jobbet, har jobbet helt ensam idag. Har gått riktigt bra faktiskt. hade öppningen själv och stängningen! Var väl lite problem där med alla rapporter som skulle ut ur kassan och så men tillslut funkade de :)
Vart en ganska seg dag, inte så skoj att vara själv i en hel butik faktiskt.

Har inte vågat äta någonting idag med tanke på hur det varit i helgen. Lär nog inte få behålla mycket alls. Mamma gav mig några super piller i morse så vi får väl se om dom fungerar, verkar inte som de just nu. Men blir det inte bättre innan helgen så ska jag ringa till en läkare så jag kan få komma och göra en kontroll!
Ganska jobbigt när de är såhär, minst sagt rasar i vikt!

Nu ska jag gå och göra mig nått litet att tugga på och sen hålla tummarna på att de stannar kvar nere i magen!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: