semester!

Hejsan!

Åååh nyss klivit ut ur duschen, jäkligt skönt att ställa sig där när man var som allra tröttast!
Fick sluta lite tidigare på jobbet idag, skönt! Jag höll verkligen på att somna där runt fem tiden.

Ja som sagt, jag har ju duschat så nu ska jag fixa mig lite och ta på mig några kläder som duger här uppe i lappträsk
sen ska jag promenera till Jossan och dricka någon smirnoff. Fira att det är helg fastän vi måste jobba i morgon..Suck!
Men i morgon efter jobbet då bär de mot kusinen min. Ska bli skönt att få komma bort den lilla tiden jag är ledig. Jag vägrar sitta här uppe på mina lediga dagar, jag har suttit här två helger i rad nu så i morgon blir de först utgång, najs som fan eller hur Carro?!
Sen ska vi hitta på något riktigt mysigt bara hon och jag sönd,mån, tis tills jag åker hem igen och ska jobba.
Har inge sportlov jag inte!! Nejnej...

Nej nu ska jag springa och smörja in mig lite, känns som att jag håller på torka sönder.
Ha en bra fredag kväll allihopa så hörs vi kanske i morgon eller på tisdag när jag kommer hem :)

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: