Måste bara..

...få skriva lite här så tiden fördrivs! Jag var ju uppe så tidigt så jag har hunnit göra allting. Dricka mitt morron kaffe, ätit frukost för ovanlighetens skull, klätt på mig, packat klart, sminka mig och allt möjligt. Men nu sitter jag här med cirka 20 minuter kvar ändå tills jag ska åka.

Tiden går så segt när man verkligen vill åka någonstans, man är jätte stressad för att få tiden att räcka till men när man är klar så inser man att OJ va de en timme kvar?! jag och tidsuppfattningen suger ;p

nej nu ska jag gå upp och säga hejdå till pappa, mamma har redan sagt hejdå men en liten tår i ögat kan jag ana ;)
Pappa säger väl knappt hejdå han hehe..
Tur att jag hittade passet, de va inte så långt borta som jag trodde, om sanningen ska fram så hade mamma lagt det bakom skärmen på min data!

Ha en bra helg!
/ jennifer
Postat av: Jonna

Hej, barbro har försökt skicka sms till dig men det kommer visst inte fram sa hon.. du kan ju höra av dig till henne så får du stallhyran för feb. Passa på och kolla om hon ska bort nästa helg, för då får du också hjälpa till:)

2009-02-05, 18:47:50 - URL: http://jonnalundqvist.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: