Kryss, Krass, Sick, Sack. KRYSSNING!!!!

Godmorgon!

snacka uppe tidigt idag alltså. Var inte meningen att jag skulle vakna nu heller men som Tomas sa så skulle jag vakna jätte tidigt, men strunt samma jag får sova i bilen tills skillnad från den lat masken som fortfarande sover men de ska han få känna på sen idag ;p
Ligger fortfarande under täcket men ska snart kliva upp och klä på mig, fixa i ordning allting och LETA  MITT PASS!!!
jag har inte hittat de än, måste ha de..

Somnade innan halv elva igår, rätt skönt att vara utvilad en sånhär gång när man ska åka iväg och man vet att man inte kommer sova så mycket. Kommer inte bli många timmars sömn för mig denna helg!

Men till er som vill nå mig nu då. Fram till cirka 19:00 ikväll kan ni nå mig på min telefon sen kan ni inte ringa förrän på Söndag 10:00 när jag 'är tillbaka från havet.
Ha det underbart i Sverige så ses & hörs vi på söndag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: