jag kommer..

jag kommer gråta tårar som kan bli stora sjöar, jag kommer behöva se bilder av oss flera gånger om dagen för att göra det lättare att glömma, jag kommer tillägna flera timmar av mina dagar till att skriva om det som var bra, dåligt och vad som kunde ha varit bättre.
Men nu har jag bestämt mig. Jag kan gråta, jag kan skriva och jag kan se på bilder men lika så kan jag glömma!
Jag behöver de här för att få gå vidare utan att bli misshandlad psykiskt var och varannan dag!
Jag hoppas att det inte bara är jag som förstått att psyket håller inte för vad som helst, det är som en bro. Den är byggd för en viss tyngd och när det blir för tungt så går den sönder, de är precis vad som hänt. Du har kört över mig för många gånger för att den ska hålla åter en gång tillbaka till samma sida..

I guess it's gonna have to hurt, I guess i'm gonna have to cry but I have to go to the other side!

/ jennifer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

gud vad jag känner igen mig i din text :( vi sitter i samma båt!

2009-02-16, 14:22:05 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: