jag har..

Nyss vaknat! eller nej nu ljuger jag för jag har legat vaken i ungefär en halvtimma och knappat på datorn, läst alla sms som jag fått över natten, det märks när man somnar tidigt ibland för då skriver banne mig alla!

Min dag har börjat BÄST, tänk att jag har såna otroligt underbara vänner som stöttar en för varje farligt steg jag tar.
Anna tack för det oroligt fina smset du gav mig i morse! MASSA KÄRLEK (L)
Antar att ni är nyfiken och bara för att jag vill skryta om hur otroligt underbara vänner jag har så berättar jag vad hon skrev;

Hej min starka vän!
Dags för en ny dag och nya glada stunder!
Du är världens bästa Jennifer och alla vi som tycker om dig för
den du är och det du gör står här bakom dig. Halkar du stöttar vi dig,'
ramlar du så lyfter vi upp dig, sviktar modet kommer vi med nya tag, kommer
en tår torkar vi bort den. Du hör hemma längst upp i toppen! Puss


jaha idag ska jag jobba, får se hur det går att lyfta idag. Har inte gått så jätte bra dom senaste dagarna, sprickan blir bara värre och värre för varje ansträngd rörelse jag gör. Tänk om de kan läka någon gång!!!
Nej nu ska jag äta frukost sen ska jag gå på jobbet!
Ha en underbar dag alla ni som är värd det..

/ Jennifer
Postat av: Natalie

Det tar nog tid innan man kan ha en underbar dag igen!

2009-02-17, 11:16:46 -
Postat av: Jennifer

sv Natalie; Är det någonting som hänt vännen? :/ finns om du vill prata!

2009-02-17, 19:05:43 - URL: http://fiifaan.blogg.se/
Postat av: Natalie

Ja de har ju som de..

2009-02-17, 23:58:12 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: