i morgon börjar de!

Hejsan hallå..

Dagen har väl varit rätt okej, tog bilen och åkte ner till sjön en sväng med Rissie när de va så härligt väder, sen åkte jag och parkerade bilen på mammas jobb så tog jag en promenad, ganska skönt faktiskt. Va så himla fint väder ett tag idag!
Skulle laga middag idag men de slutade i kaos, eller rättare sagt började i kaos!
Jag ska aldrig hålla på med mobilen när jag lagar mat igen, skulle svara på ett sms samtidigt som jag står och väntar på att mjölken ska kokas upp. Jo hej du, mjölken kokade ju men inte i kastrullen utan den forsade över och ut på spisen, ner på golvet och åååh över hela köket!!
Sen då till köttbulls jävlarna som låg i förpackningen. Jag skulle plocka ur dom, tror ni inte att de var hål på den i botten då så köttbullarna åkte ut på golvet??? sen har vi ju världens snabbaste och gluppskaste hund så hon sprang fram och käkade upp alla köttisarna innan dom ens hunnit landat på golvet nästan..

Nu har jag borstat tänderna, tvättat ansiktet rent och bytt om till härliga mys byxor och t-shirt så nu ska jag kliva under täcket och sova en underbar sömn för i morgon ska jag upp och jobba :)
Sov gott allihopa!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: