En dag närmare, partygänget!!

Hejsan!

Nu har jag avklarat en hel dag på jobbet, lite segt var de ju men de gick bra. Tiden gick fort efter lunch.
Nu börjar man närma sig resan också, en dag närmare! På torsdag påbörjar vi våran resa mot Stockholm sen från Stockholm bort från Sverige, mot Tallin..

I morgon är de en lång dag, slutar vid halv.6 då också. Jossan och jag som jobbar i morgon så vi får väl se vad man kan hitta på då när de är alldeles lugnt.
Well, nu är syster och vääärldens finaste Johan hemma och hälsar på :) mosters goa pojk!
Kom hem på lunchen idag en sväng och då var han här så vi lekte lite och nu sitter han med min telefon i högsta hugg och lyssnar på den där som en riktig man med kenneth and the knutters ;p

 Mosters söta pojke är gladast!!
storasyster och systerson :)<3
Här sitter han och lyssnar på kenneth and the knutters!
Postat av: Marika

Vad söt han är. Det är inte bara Julia som är knubbig ser jag..ler... Men jag tycker det är riktigt gulligt.



Kram

2009-02-02, 22:01:39 - URL: http://jojuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: