död..

Godmorgon allihopa!

Idag är jag uppe rätt tidigt faktiskt, klev upp klockan sju eftersom jag börjar klockan 09:00 idag istället för 09:30
Vi ska ha morgon möte så därför måste vi börja 30 minuter tidigare.
Men jag kan lova att jag är död, sitter och spelar "Nu är roger fågel död" känns som de passar bra in på mig idag.

Mamma stod och skrattade åt mig när hon kom in och väckte mig.

M: "klockan är snart 07:00"
J: "Mm"
M; "jag ska snart gå på jobbet och när jag klätt på mig ska du sitta upp"^
J: "JAA!!"

Mamma kommer in 2 minuter senare, jag hör fotstegen i köket så jag skyndar mig att resa mig upp.
De va knappt så jag orkade sitta upp, huvudet bara åkte åt alla håll.

M: "hahahahah.. Nu går jag så kliv upp nu"
J:" Mmmm"
M: "hejdå!"
J: "heifiej

Mamma går, ytterdörren stängs. PANG mitt huvud åker rätt ner på huvudkudden igen!
Jag är morgon trött :)

nu blir det dusch sen ska jag börja gå på jobbet.. Have a nice day!

/jennifer
Postat av: Jessica

haha ja du är morgontrött ;D

2009-02-04, 15:42:09 - URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: