De står inte riktigt rätt till..

Hejsan!

Kom nyss hem, har varit ute och kört skoter med lite folk idag. Dock kallt som fan men sånt får man ta ibland faktiskt.
Var ute igår också, de sööög för killarna körde fast hela tiden så ja bara fick slita och slita hela tiden!!
Jag körde bara fast 2 gånger på hela resan faktiskt ;)
De tog oss drygt 3 timmar att köra ungefär 2 mil de va så sjukt mycket snö där vi körde!!

Var på besök hos polisen igår också, de gick ju som de gick. Jag är inte världens gladaste människa numer!!
Ganska jätte arg och less på dig nu..

Ja börjar även bli less på mig själv också, eller inte på mig men på mina problem. Förstår inte vad som har hänt men de svider nå så grymt i magen, de är inte magsjuka de vet jag.
Men de känns som att någon eldar inne i magen på en och med jämna mellanrum sticker en kniv rakt igenom mig. Hur jag än beter mig när jag försöker få i mig mat eller vätska så kommer de upp igen :/
Jag kunde inte ens dricka ett glas vatten i morse utan att få behålla de!
Börjar undra va de kan va då de inte är magsjuka..Har hållt på såhär enda sen i fredags morse. Hel knäppt!

Nej nu ska jag krypa under täcket och titta på film, tycka synd om mig själv en stund!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: