de rinner iväg..

Hello!

Jobbet har gått hyfsat bra idag, eller de har nog gått super om jag tänker efter!
Haft en hel lugn dag, bara jag och jossan som jobbade så vi fick springa runt som vi ville när de inte var kunder i butiken.
Va så fruktansvärt fint väder så på lunchen tog vi vår lunch, en kopp kaffe och nybakade kakor sen satte vi oss ute på last kajen och åt lunch. Vi ställde upp backar som bord sen satte vi oss på såna också som stolar. Folk som gick förbi tyckte vi var helt knäppa i huvudet ;p
Men vadå, ja menar är de sol och man är ledig en timme per dag så ska man väl ändå passa på sola och få friskluft när man kan. Annars sitter vi ju bara inne på den där affären och drar i oss massa sunkig luft!

Ikväll ska jag tvätta lite kläder inför resan, packar väskan i morgon sen drar jag mot Junsele och sedan till Uppsala (Knivsta) där min Sassie inväntar oss för att åka vidare till Frihamnen i huvudstaden där vi stiger på båten och beger oss mot Tallin på en UNDERBAR resa!
Jag och Sassie, bättre kan de inte bli ;) dansa, supa, röjja och vara allmänt BÄST på hela båten!!

Nej ni, tvättmaskinen kallar!
/ Jennifer
titta va mysigt vi hade de på lunchen idag ;)
 kommer sakna min pojke :(
olyckan häromdan när jag satt och höll på med mobilen medan ja väntade på att mjölken skulle koka
Postat av: sassie

babe, vi kommer äga hela jävla båten.. hela jävla resan!! =)

2009-02-03, 22:42:53 - URL: http://metrobloggen.se/sandralitzell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: