De går över ibland..

Godmorgon alla nyvakna!

Sitter med turbanen på huvudet, har precis sminkat mig och gjort i ordning allting annat så nu ska jag bara föna håret och styla de sen är jag beredd att klä på mig och gå på jobbet.
Radio kommer tydligen idag :S Oh god! Dags att börja smyg träna på replikerna Anna??!
Ja har inte övat nånting och jag som trodde att dom inte skulle komma under tiden som jag var där.. ÄSCH! 
"jett dom väl begrip själv?!" MORRMORR! Svårare än så är de nog inte...hehe.

Ganska trött och seg idag men de går nog över, brukar öftast göra de när de är jag och jossan som jobbar. Vi får för oss alla roliga saker.
Blir nog inge Hsand för mig i helgen heller tråkigt nog. Men jag vill gå ut i helgen och de blir de väl inte om ja åker dit så..
Sofie undrar om vi ska på G3 så jaaa kanske att man åker till Ösund och går på krogen eller så får jag se om någon annan lockar mig till en annan stad. Kan bli spännande de där ;) Ni om är sugen på att festa med mig kan ju höra av er!

Nu ska jag göra mig klar sen ska jag traska ut i snöstormen och gå på jobbet!

/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: