De är 100 dagar kvar & här sitter jag!

Hejsan!

Allt är bara bra med er hoppas jag?
Kom precis hem från jobbet, en totalt förvirrande dag om jag ska vara helt ärlig! Shit va jag var yr den sista timmen när jag jobbade själv. Folk ramlade in, ingenting stämde och de var massvis med saker som skulle göras i ordning innan stängning!

Jaha idag är det etthundra dagar kvar till jag tar studenten, ikväll ska vi alla studenter ut och fira de! Eller alla vi kanske var fel uttryck. Jag sitter ju faktiskt här med ett jobb att gå till i morgon :(
Tyvärr blir det ingen utgång för mig ikväll som för alla andra lyckliga studenter. Jag önskar verkligen att jag kunde..
Men jag ska sitta här hemma istället och ha "jätteeee rooliiigt" NOT!!
Blir kanske utgång till helgen? vi får se annars ska jag nog åka ner till min bästa kusin och umgås med henne nu när jag är långledig, eller ja sön-ons. Mer än ingenting sen blir det jobb igen fram tills skolan börjar igen! SUCK..vill inte gå i skolan, jag vill jobba jobba jobba!

Nej ni, nu ska jag städa rummet och fixa lite tvätt.
Och till alla STUDENTER så som jag, HA SÅ HIMLA ROLIGT IKVÄLL!!


/ jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: