Dagarna är tunga.

Hejsan!

Har precis kommit hem från Jossan. Hon vad snäll och bjöd mig på middag idag! Mycket gott :)
Tur att man har henne som kan vara så snäll och söt som bjuder en på middag när man är ensam!

Mycket jobbig dag på jobbet idag, Varubilen kom så det var sjukt mycket varor som skulle packas upp och köras ut!
Allting som jag håller på gå igenom nu blir 1000 gånger värre när jag anstränger mig så det gör ont i själen. Jag vill bara lägga mig ner och gråta alla gånger! Som Carrie Underwood sjunger; I guess it's gonna have to hurt. I guess it's gonna break me down!
Helt sant.. Allting bryter ner mig och det gör så fruktansvärt ont att tänka på allting..
Förlåt mig för att jag skriver om allting, jag kommer aldrig berätta vad det handlar om men för att få ur mig allting så skriver jag!

Har läst Annas sms flera gånger om idag för att försöka hålla humöret uppe, jag och jossan har sprungit runt i butiken som galningar och skrämt upp varandra. De enda stunderna jag är glad och de få stunderna är jag lycklig!
Jag gruvar mig för en dag till och en dag till och en dag till + flera hundra andra dagar. De här kommer att ta evigheter att gå igenom.
Men jag tror på de som jossan sa, jag kommer aldrig klara av att hitta "de där" förrän jag är helt ute ur det andra.
De är nog helt sant, de stämmer. Jag har för mycket av detta..

Nu ska jag sätta mig ner och fortsätta skriva i boken som jag håller på med, de är mitt sätt att jobba mig igenom de här!
Ha en bra kväll

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: