Torsdag likamed tråkdag!

Godmorgon!

Är på jobbet nu och väntar på att mitt kaffe ska bli klart. Måste få i mig någonting!
Jobbar delade pass idag, först fram till 13 och sen från 16 till 18. Såna dagar tycker jag om!

Ska sticka ut och springa där emellan också. Försöka ta mig lite längre än vanligt, öka ut till 6 km kanske. Om je orsk..Sånt visar sig alltid!

Igår kväll vet jag inte vad som hände. Tror jag förtränger den kvällen helt och hållet. Stack ut och sprang direkt när jag slutade iallafall, sen kikade jag ner och kollade vad Andreas hade för sig. Följde med honom hem en sväng när han slutade. Pratade lite och såg på Oskyldigt dömd! Min favorit..
Den där förkylningen som jag trodde skulle komma, eller som snarare har smugit sig fram i flera veckor, verkar som att den har återvänt till helvetet igen. Där den här hemma! Jag ska inte bli sjuk så enkelt är de..

Hoppas att Jonna & Patrik kommer i helgen så jag inte behöver vara ensam.. De är de värsta jag vet!!
Nog att jag ska ta mig tid att tänka över lite grejer, men ja menar.. tänker de gör jag ju hela tiden?! Kan ingenting annat än tänka just nu. Speciellt på de här!
Men som sagt...livet har sina upp&nergångar! Man ska inte alltid vara glad och man ska inte alltid vara ledsen. That's life!

Nu är mitt kaffe klart så nu blir det en stor kopp sådant!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: