oh heliga vecka..

Godmorgon godmorgon!

Tillbaka på jobbet efter helgen.. Dagarna bara rusar iväg!
Sitter och dricker mitt kaffe och försöker få tillbaka värmen i kroppen efter att ha varit ute och skyfflat lite snö. vi var ju alldeles insnöade.
De blir nog extra kämpigt på jobbet den här veckan. Saker ska fixas och färdigställas inför julafton. SOM ÄR PÅ TORSDAG! Ojojoj, de va ju nyss Juli?! Vart tog de andra månaderna vägen egentligen..

Helgen bjöd iallafall på "fest" i lördags. Var väl kanske inte så som man hade väntat sig.
Plockade upp Jonna i Hammerdal, sen åkte vi till bolaget direkt när vi kom in, Jonna gick in och jag snurrade runt i typ en kvart för att hitta en jäkla parkering. Vi bestämde för att mötas vid Lindex, så jag stod där och väntade i typ 40 minuter, jag trodde att de va en jäkla kö där inne.. (Jonna hade ingen telefon så hon kunde inte ringa) Men efter ett tag så ringer det ett nummer, då hade hon fått tag i Patrik. Vi missförstod tydligen varandra för hon hade stått utanför Bolaget och väntat på mig.. hahaha.
Sen blev det stallet en snabbis, sen snabbt hem och byta om innan vi drog till Frippe och käkade, sen blev det Torvalla för lite dricka! Stan lite senare på kvällen, men vi var hemma rätt tidigt ändå.. Trött och sliten!
Man är nog för gammal för de där med fest :p höhö..

Söndagen - vaknade rätt tidigt, mådde prima! Andreas frågade om ja ville komma dit en sväng innan jag åkte hem. Sagt och gjort så pallrade jag mig iväg till bilen, åkte in till stan och drack kaffe med honom. Pratade och så. Men sen bar de raka vägen hem! Trodde dock att jag skulle krocka och köra i diket tusen gånger då det låg en plogbil framför mig!

Nej ni nu blir det jobb


/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: