Nu kommer den nog på riktigt.

Godmorgon gott folk!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
Själv har jag varit i Östersund lördag/söndag. Fick en sovplats hos Jonna & Patrik. Dom är så snäll så jag får sova där :)
Igår var det ju barnkalas för hela slanten. Lilla Linnéa fyllde 2 år. Hon fick ju inte bara en sak i present heller. När alla gästerna hade gått så var hela rummet fyllt av prylar.

På lördagen så blev det inte mycket ändå. Åkte först till Lugnvik och hälsade på Jakob som jag inte träffat på säkert 1½ år. Men de va trevligt de:) Sen så åkte jag tillbaka till Torvalla. Jonna & jag tog oss en glas rött i samband med vårat spel. Monopol. Men de höll inte i gång så länge förrän vi fick avbryta.
Kom i säng rätt sent, sen upp tidigt igår och fixa inför kalaset.

Tog mig hem utan några allvarliga skador igår. Trodde att jag skulle somna, men jag lyckades hålla mig vaken. Pratade lite i telefonen, spelade jätte hög musik och sjöng allt jag orkade tillsammans med musiken. haha, tur att jag var själv. De måste ha låtit förjävligt!

Idag blir det jobb hela dagen. Har inte ens någon lunch för det kommer någon gubbe då så vi ska ha möte. Suck!
Ikväll funderade jag på att sticka ut och springa, men jag har ont i halsen. Inte bra! Men har jag tur så kan de ju gå över tills kvällen. Annars får det bli styrketräning!

Nej ni.. Kaffe kaffe och åter lite mer kaffe!
Ha en bra dag

/ Jennifer

Grattis världens bästa mamma på födelsedagen!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: