När jag åker så kommer liten..

Godmorgon!

Sitter på jobbet i vanlig ordning. Har precis kommit in, var ut och sopade av broarna och skyfflade undan lite snö. Annars finns nog risken att ingen kommer hit idag!
Liten Johan kom till oss i morse, lagomt tills jag skulle åka.. Kommer nog inte få träffa honom någonting!

Jobbar ensam hela dagen. Skönt! Då får jag pyssla på med vad jag vill och när jag vill. Sånt tycker Jennifer om!
Får se vad som händer ikväll. Ska träna iallafall, sen om A har kommit innan jag somnar så ska jag kramas lite!
Igår var det stora städdagen hemma. Renbäddade, skurade, dammtorkade och allt. Så nu är de rent och fint igen :)

Nej ni. Kaffe som vanligt, sen jobb!

Ha en bra dag
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: