Lusselellelusselelle..

Elva näääätter före jul!
Jaha då har man precis kommit hem från luciafirandet då. Har haft en jätte mysig kväll :)
Först var de ju luciatåg i kyrkan. Jag älskar luciatåg! De är så fint.. Synd bara att ja inte kan säga detsamma om kyrkan. haha..
Sen åkte vi alla hem till Malin för att dricka glögg och äta lussebullar! Diana, Malin, Eliaz, Jag och Sara.
De är av en tradition att alltid fira lucian med Malin så nästa år har vi sagt att hon får komma till mig.

Nu är man i princip helt väck i skallen. Ligger och halvsover redan, men jag ska kolla på Playa del Sol innan jag somnar! Ett måste på söndagar..
Igår bjöds det inte på så mycket underhållning. Eller joo, haha.. ögonbrynen var nog de roligaste på hela kvällen!
Umgicks med Jonna & Patrik. Spelade poker och coronn(?) ingen aning om hur det stavas..

Nej ni. dags för snirksnark att dra sig mot mörkare tider och ljusare drömmar!
Sov så gott så hörs vi i morgon..

/ Jennifer
Postat av: Jonna

Men kom in på lördag då, verkar som det är lite roligt folk som vill hitta på nåt!:)



Hahahahaha, ja de där med ögonbrynen går jag fortfarande o småskrattar åt för mig själv;) haha

2009-12-14, 22:33:38 - URL: http://jonnalundqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: