Kan man tänka sig..

..att nu jobbar jag bara 3½ timme till sen har jag helg!! Yees..
Helgen kommer bestå utav en lugn fredag och en galen lördag! Får se vad som händer ikväll.. Förmodligen ingenting spännande!
Men i morgon åker jag först och hämtar upp Jonna i Hammerdal sen så åker vi mot Östersund!
Ja juste.. måste kolla kontot! Förmodligen så ska vi på relaxen på dagen imorgon. Underbart!
Om man nu har råd med flera saker vill säga..

Idag är det jobb på menyn. Höll på att försova mig i morse. Eller ja jag försov mig! Mamma frågade 09:05 om jag inte skulle kliva upp och att klockan var över 9. "Jaha, oj!" var mitt svar.. haha! Lite trög i starten sådär tidigt på morgonen.. Men 25 minuter senare så satt jag på jobbet!
De är ganska ruschigt såhär innan jul. Mycke som ska fixas! Vore en annan sak om man var van de där med julen. Men de här är ju mitt första år!

Nej ni, en smörgås och en kopp kaffe innan lunchen är slut blir nog fint för kistan!
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: