järnspikar och storm!

Hejhopp!

Jobbet åter igen. Höll på att försova mig i morse! De är bra att jag har Malin som ringer och väcker mig. haha!
Försöker få någon ordning på kontoret såhär på måndags förmiddagen! Allting är i en enda röra just nu. Saker ska fyllas i, saker ska skickas iväg, saker ska tas emot. Envisa Måndag!

Sov som en stock i natt. Länge sen jag sov så gott som jag gjorde.
Men jag hade kunnat lega kvar i sängen hela dagen idag. Det är kallt och storm ute! Men tur är väl att jag jobbar inomhus ;)

Nej ni, nu ska jag gå och utföra ett extremt roligt uppdrag!

/ Jennifer
Postat av: helena

ere du som har varit inne på min å lämnat ett inlägg utan namn?! VAVAVAVAVAVAVA??????????

2009-12-14, 13:17:38 -
Postat av: helena

jag var inte med, jag fick nog!! så det är vad som helst!!!!

2009-12-14, 13:40:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: