Jag säger som alla andra!

Nu är de inte långt kvar till julafton! Dan före dopparedan. Och jag sitter på jobbet!
Men nu är det minsann bara 2 dagar kvar sen har jag långhelg! Va skönt..

Har väl lite planer nu när man får vara ledig. Men allra först på listan är; Umgås med alla vänner som ÄNTLIGEN kommer hit!!
Dagarna har sprungit iväg, men jag har inte hunnit gjort så mycket mer för de.
Har jobbat och stått i. Igår blev det en promenad med Anna innan man gick hem och deckade i sängen.

Idag blir det ungefär samma sak. Jobbar till 18, sen ska jag nog hem och fixa de sista inför morgondagen! Nog att det inte är så mycket. Men julgranspyntningen, och julklapparna ska göras i ordning iallafall!

Men nu ska jag gå och dricka kaffe. Ladda inför dagen, som jag antar kommer att bli stressigare än vanligt!
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: