Hello Mr. Bacon svin!

Hejsan hopp!

Nu är man på jobbet. Med 2 halvt galna tanter som springer runt och verkar alldeles förvirrade. Själv går jag runt med min kaffekopp och njuter av livet! Okej...Kanske inte riktigt, men jag har ingenting att göra.
Har gjort mitt för den här förmiddagen.

Jobbar ju inte speciellt länge idag, men när jag har jobbat klart så blir det spruta för Svinis. Blev ju aldrig att jag tog den när jag skulle. Orkade aldrig vänta! Men ikväll blir det av.
Slutar vid tre, sen blir det att vänta på att Andreas ska sluta, men efter de ska vi åka iväg.
Gruvar mig lite, känns som att de kommer göra ont! :S Men vem vet..

Sitter och funderar på va man ska göra. Känns som de är så lugnt här idag.. Alldeles för lugnt för att vara en torsdag..
Sitter och undrar om min kamera kanske kommer idag?? Är så förbannad på de där företaget.. Jag har betalat för Express, men jag får de i slowmotion..Har skickat ett MORRMORR mail till dom och bett om att få pengarna tillbaka för frakten.. Undra om dom vågar svara?!

Nej ni. Nu måste jag nog fortsätta jobba innan dom galna tanterna förvandlas till arga tanter.

/ Jennifer

Postat av: Helena

Åh vilken tur du har att han ska med iaf ;)

2009-12-03, 13:44:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: