DU SKA.. Här får man inte bestämma själv inte!

Godmorgon alla härligt underbara människor! ;)
Sitter på jobbet i vanlig ordning. Har precis sörjt lite över pengarna som försvunnit från kontot. Jag har betalat räkningar nu, och då rök 2000 direkt. Känns bra!

Jobbar min sista dag innan det är helg nu. Jippi! Men jag har fortfarande inte kommit på  vad jag ska göra. Malin säger att jag SKA KOMMA TILL HENNE. Man får då inte bestämma själv heller :P
Men de kan nog hända att jag åker ner dit på söndag, eller lördagkväll. Måste ju hålla traditionen vid Lucia.
Igår hände väl inte allt för mycket. Skulle iväg och styrketräna men ja hoppade över de. Stack ut och sprang en sväng istället. Så igår gjorde ja en runda sammanlagt på 1 mil. Oh inte illa ;)

Får se om man kommer ut ikväll. Men de ska jag nog göra! En lite snabbis iallafall.
Sitter och väntar på att mitt kaffe ska bli klart, i vanlig ordning. Sen är de bara börja jobba!

men ni får ha en bra dag så hörs vi

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: