Dom är inte smart!

Godmorgon!

Jobbet igen då.. Nu är de bara 3 dagar kvar :)
Har precis samtalat med Handelsförbundet! Jag blir så arg när dom inte kan förklara i brevet vad som är vad. Dom skickar bara fler och fler kravbrev på att jag ska betala pengar. Dom är inte smart!!

Jobbar delat idag. Skönt! Då ska jag passa på att springa medans de är ljust. Igår blev de inte speciellt långt, men jag kom ju ut iallafall.
Sitter i vanlig ordning och väntar på mitt kaffe! Lyssnar på människorna utanför som skottar snö! Nu känns de att de är vinter :)

Igår kväll slog jag in julklapparna också! Då va de gjort..Va ju inte så många men de kommer mera =) Förhoppningsvis i morgon!
Ikväll kommer världens bästa A hit :) Så som jag har längtat..Nu har jag någon att vara med enda tills efter jul.

Nej ni, kaffet kallar!
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: