Det finns ingen knorr!

Godmorgon!

Jag har överlevt natten. Inge feber, och ingen knorr för den delen!
De gick bra igår. Trodde att de skulle göra mer ont än va de gjorde. Fast jag är ju som jag är! Fjantig..
Vaknade inatt av att jag hade så grymt ont i armen. De är väl de enda som händer. Förhoppningsvis!
Jag har inte tid att ligga i feber..

Jobb hela dagen idag. Ensam dessutom. Hurra!
Sen blir det en till ensam och tråkig kväll här uppe..Eller ja, de blir två tråkiga kvällar! Jag har blivit bortskämd tror jag. Har haft Andreas varenda dag, men nu har han gjort helg och åkt till stan!!
På söndag åker jag in till stan för då fyller ju lillskruttan 2 år. Tänk att hon blir 2 år! Nyss va hon liten..
Efter kalaset blir det kanske bio, vi får se vad som planeras.. Annars får vi ta de någon annan helg.

Nej ni, lite kaffe på de här så :)
Ha en bra dag!

/ Jennifer

Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: