Det blir lite mer sällan nu förtiden.

Hejsan allihopa!

Jag bloggar lite mer sällan nu. Men det beror på att mamsen har sagt upp bredbandet för bredbandsbolaget så nu väntar jag på att de nya ska komma.
Får försöka hinna med att blogga när jag är på jobbet. Men idag har det varit strul med internet även här. Dumma bredbandsbolaget säger jag bara!

Dagen har bestått utav jobb. Sen vad som händer ikväll de vet jag faktiskt inte. Ska nog sticka ut och springa en sväng iallafall. Har ju varit rätt duktig nu som här två dagarna som varit. Gjort rundor på 5 km. Inte illa ;)

Dagarna i övrigt går väl lite upp och ner. Ena dagen är det bra och den andra är det botten!
Vet inte riktigt hur jag ska reagera över de här..Man är alldeles förvirrad!

Men nu ni. 25 minuter kvar sen får jag börja stänga! En timme kvar tills jag får gå hem för dagen, 2 dagar kvar tills jag har helg. Jippi!!!

Ha de bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: