De biter..

Godmorgon!

Kylan biten riktigt idag! -25 var det när jag lämnade bilen på verkstan. Uugh! Och jag som skulle gå därifrån upp till jobbet.. De gick ju bra trots att håret blev alldeles vitt och kinderna stelnade!

Som sagt så är ju den på reparation nu. Den där slangen ska äntligen bytas ut!
Sitter på jobbet och väntar på mitt ..... ? Ja låt gissa va de är ja väntar på ;)
Försöker återfå värmen i kroppen, de går ju hyfsat bra iallafall..

Igår va de nästan för kallt för att träna..Man rensade ju luftrören riktigt med den kalluft man drog i sig!
Tycktes höra av brorsan skulle komma idag??! Eller har jag drömt.. Hmm, undra om man ska köpa någon liten present till honom. Bara för att visa att han har en snäll lillasyster ;)

Slutar klockan ett idag och då blir de promenad dit ner igen. Hämta bilen och sen ska jag kramas med världens bästa A!! Wiiieej.. Äntligen här! :D
Ja men juste.. Idag kommer min pluttskrutt's julklapp också! Han kommer bli nöjd :) Hoppas jag.. Moster Jennifer är ganska smart ibland!

Nej ni gott folk. Nu ska jag gå och dricka mitt .....
Ha en bra dag

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: