Då var man ensam här igen!

Hejhopp!

Slänger iväg ett litet snabbt inlägg innan jag går hem för dagen.
Har varit och jobbat en 1½ timme nu på eftermiddagen, slutade klockan 1 så jag fick en lite längre rast.
Passade på att springa under den tiden. Blev faktiskt 6 km iallafall. Sen fick jag ju lov att gå in på verkstan också!! Jäkla skitbil......Nu är det ju någon slang som det är hål i. Kanske jag berättade för någon vecka sen? Men iallafall så sa ju Andreas då att det inte verkade vara något fel. Men jo..Schi på den de va de visst de!
Så på torsdag har jag fått en tid där så dom ska byta den. Perfekt julklapp till mig själv! 2000 rakt åt helvete.
Någon som vill köpa en passat!? Nu är den ju trots allt snart hel igen..

Kvällen bjuder väl inte på så mycket ska jag tro. Funderar på att sticka iväg och styrketräna en stund. Känns som de behövs!
Andreas har ju åkt hem till sig igen så nu blir det sånadär tråkiga dagar igen! Hoppas verkligen att Jonna och Patrik kommer. Man kan ju hålla tummarna iallafall :) Annars tänker jag banne mig åka till stan.. Eller till Malin!

Nej ni nu ska jag åka hem och få i mig lite mat. Har ju inte hunnit med någonting sånt idag så de ska bli fint med lite mat i kistan. Ni får ha det så bra så hörs vi kanske i morgon!

/ Jennifer
Postat av: Malin

DU SKA TILL HAMMARN!

2009-12-10, 21:13:16 - URL: http://mahanali.blogg.se/
Postat av: Malin

DU SKA TILL HAMMARN!

2009-12-10, 21:15:59 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: