Burrburr!

De är ju kallt ute!! Var ut en sväng nu medans jag har lunch. Passade på att sopa undan snön som täckt broarna. Men vad hjälpte de?! Efter 2 minuter såg de likadant ut igen! Sämst..
Tänkte ta en promenad, men jag hade så dåliga kläder så jag skippade de. Tar en rejäl träningsrunda ikväll istället!

Gick in och slog på lite julmusik istället. Mycket mysigare så! Nog att det är mysigt med lite snö, men stormen behöver ju inte finnas för de!
Undra egentligen va de är för skit jag lyssnar på?! Ja kallar inte de här för julmusik. Snarare opera! Ja kanske får sjunga själv istället. Har gått runt och nynnat på massa låtar hela förmiddagen. Jag tror att dom börjar bli less på mina läten. haha..

Nej ni, lite kaffe och lite bättre musik så blir nog min lunch helt perfekt!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: