Blir nog massa timmar övertid ikväll.

Hejhopp!

Sitter och tar en liten paus i från arbetet. I 2½ timme har jag suttit med 8 papper. Observera att jag då har 67 papper kvar att gå igenom! Jag döööööööör..
Jag vet att de där måste vara gjort innan det är försent. Och jag är ju dock den enda som kan med de där så då får man offra en fredagskväll till att sitta kvar på jobbet och gno på med de där!

Tror jag ska göra en break på en timme så jag kan sticka ut och springa iallafall. Annars kommer jag nog att somna sittandes vid kontorsbordet ikväll. Jag blir bara tröttare och tröttare när jag tänker på va de är jag har framför mig..
Jonna pratade om att jag kunde komma och hälsa på dom i H-dal ikväll. Men som det ser ut just nu så blir det nog inte av, för lilla kontorsfröken måste gå igenom sina 75 papper innan julhelgen!

Nej ni. Dags att återvända till pappersarbetet! Vi hörs och ses

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: