Bedövning, frisyrer och middagar.

Godmorgon gott folk!

Tillbaka på jobbet igen efter en ledig helg. Skönt med långledigt! Ingenting nytt ;)
Helgen bjöd ju som sagt på "Anna tajm". De tycker jag om! Pratade om massa saker. Glad att jag har någon som förstår en på riktigt!

Idag blir det en kort dag på jobbet. Slutar vid ett, då ska jag åka raka vägen till syrran på hennes salong. Ska äntligen få klippa mig! Topparna börjar bli lite slitna.. Sen vid 3 så ska jag vara hos tandläkaren. Uhg! Va nått trasigt på emaljen som dom skulle laga.. Tackar gud att det finns bedövning annars skulle jag inte klara en enda minut hos dom där!

Gårddagen bjöd på en heldag i stan. Hittade faktiskt rätt många saker, kläder och annat smått. Blir inte roligt att kolla kontot sen! Och dessutom så har jag beställt en ny kamera, eftersom den andra blev snodd!!! Vilka svin det finns.
Men idag kommer min nya fina kamera :)
På kvällen blev det en såndär kväll när man umgicks med Andreas. Pratade om allt mellan himmel och jord!
Var väl hemma runt halv.12 och då dök jag ner i sängen. Trött som en gnu!

Nej ni, dags för dagens kaffe och sen dags att sätta fart på jobbet.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: