Alla mår bra!

Godmorgon alla härliga människor!

Är tillbaka på jobbet igen. Var lite seg i morse när jag skulle kliva upp. Låg och räknade hur många dagar det var kvar tills jag får vara ledig. Jobbar 4 dagar till sen är jag ledig en dag. Men sen jobbar jag 5 dagar till innan jag får vara ledig 2. De här är lite segt!

Sitter och väntar på mitt kaffe för tillfället. Måste få mig iallafall en kopp innan det är dags för jobb!
Igår då.. Var ju hos tandis, dom fixade och trixade lite i munnen på mig. Dumt att bedövningen inte verkade förrän dom var klar, och jag hade lidit nog..
Klippte mig också förresten. På systers salong! Blev inte så mycket. Mest topparna bara.
Sen hälsade jag på hemma hos Brorsan och Helena. Trodde inte att det var någon hemma, men Helena va de iallafall så jag stog och surrade med henne en stund :)

Igår kväll blev det film med Andreas. Såg på AA och nånting annat. Minns inte riktigt va de hette. Men trevligt va de ju iallafall. :) Jag som hade lovat mig själv att skärpa mig och gå hem i tid på kvällarna för att jag inte skulle vara så trött när det är dags att kliva upp! Hmm.. blev inte så mycket ändring på de.

Nej ni. Kaffet kallar!
Ha en bra dag!

/ Jennifer

Postat av: Anonym

Vad vart det till middag då? ;)

2009-12-02, 11:37:49 -
Postat av: helena

hehe jo de e jag ;) aha, kankse lika bra då för din skull :)

2009-12-02, 18:58:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: