Tänk att...

Ja tänkt att tiden går så otroligt fort! I morgon blir mosters lilla sötprins hela 1 år :) tyckte att han nyss föddes ju.
Kommer så väl ihåg den dagen.
I morgon är jag ledig fram till klockan två sen blir det jobb resten av dagen! Ska åka iväg till 1 åringen och fira lite, med presenter och tårta (förhoppningsvis;).)

Dagen har väl varit rätt okej iallafall. Jobbat på som vanligt, umgåtts lite med de andra och nu äntligen kommit hem. Tog en promenad med hundskrället och nu väntar duschen.. Tycker inte om de där när man har en massa "måsten" hela tiden. Eller ja duscha är väl inget måste men att städa, diska och tvätta är däremot ett MÅSTE innan mamma och pappa kommer i morgon!
Dom måste absolut tro att jag är jätte duktig på att hålla rent ;) haha..

Nej ni, nu ska jag gå och slå på en maskin med tvätt sen hoppar jag in i duschen!
Ha det bra!!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: